<p style="margin:0px 0px 20px; padding:0px; outline-width:0px"><span style="font-size:14px;"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;"><span style="list-style-type:none"><span style="box-sizing:border-box"><span style="position:relative"><span style="line-height:1.54em"><span style="color:#111111"><span style="background-color:#ffffff"><span style="margin:0px; padding:0px; list-style-type:none; outline-width:0px"><span style="box-sizing:border-box"><span style="position:relative"><span style="color:#222222"><span style="font-weight:700">Ajans Press,</span></span></span></span></span> sosyal medya ile ilgili olarak basına yansıyan haber sayılarını inceledi. Türkiye'de geçen yıl sosyal medya odaklı 100 binin üzerinde haber yapıldığı açıklandı. Geçen yıl içerisinde Türkiye'de sosyal medya konulu 131 bin 791 adet haber yapıldı.</span></span></span></span></span></span></span></span></p> <p style="margin:0px 0px 20px; padding:0px; outline-width:0px"><span style="font-size:14px;"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;"><span style="list-style-type:none"><span style="box-sizing:border-box"><span style="position:relative"><span style="line-height:1.54em"><span style="color:#111111"><span style="background-color:#ffffff">Ayrıca sosyal medya üzerinden yayılan haberlerin gündem oluşturmada daha etkili olduğu da belirtildi.</span></span></span></span></span></span></span></span></p> <p style="margin:0px 0px 20px; padding:0px; outline-width:0px"><span style="font-size:14px;"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;"><span style="list-style-type:none"><span style="box-sizing:border-box"><span style="position:relative"><span style="line-height:1.54em"><span style="color:#111111"><span style="background-color:#ffffff"><span style="margin:0px; padding:0px; list-style-type:none; outline-width:0px"><span style="box-sizing:border-box"><span style="position:relative"><span style="color:#222222"><span style="font-weight:700">Ajans Press'in We Are Social'dan aldığı verilere göre,</span></span></span></span></span> Türkiye'deki insanların sosyal medyada harcadığı süre, günlük 2 saat 46 dakika.</span></span></span></span></span></span></span></span></p> <p style="margin:0px 0px 20px; padding:0px; outline-width:0px"><span style="font-size:14px;"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;"><span style="list-style-type:none"><span style="box-sizing:border-box"><span style="position:relative"><span style="line-height:1.54em"><span style="color:#111111"><span style="background-color:#ffffff">Sosyal medyada en çok zaman geçiren ülkelerin başında ise günde 4 saat 12 dakika sosyal medya kullanan Filipinler, 3 saat 34 dakikayı sosyal medyada harcayan Brezilya ve 3 saat 31 dakika ile Kolombiya yer alıyor.</span></span></span></span></span></span></span></span></p>