Ürdün'de bir kişi ikinci doz AstraZeneca aşısının ardından hayatını kaybetti

Ürdün'de 66 yaşındaki bir kişi, ikinci doz AstraZeneca aşısı uygulanmasının ardından hayatını kaybetti. Sağlık Bakanlığı, yaşlı adamın ölümü ile soruşturma başlatıldığını açıkladı.

Ürdün'de bir kişi ikinci doz AstraZeneca aşısının ardından hayatını kaybetti

Ürdün Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, 66 yaşındaki bir kişinin ikinci doz AstraZeneca aşısının uygulanmasının ardından hayatını kaybettiğini bildirdi.

AŞI OLDUKTAN 10 DAKİKA SONRA BAYILDI


Personel Sağlık Telegram grubumuza ücretsiz Abone ol, günlük haberler cebine gelsin. Tıkla


ONLİNE FORMA  ile KALİTE ve GÜVEN SİZLER İÇİN TAKIM  79 TL 

Bakanlık, yaşlı adamın ikinci dozu aldıktan 10 dakika sonra dinlenme alanında bayıldığını ve hastaneye kaldırılmadan önce sağlık personelinin onu hayata döndürmeye çalıştığını açıklarken, yaşlı adamın daha sonra hayatını kaybettiğini belirtti.

Son Dakika: İçişleri Bakanlığı'ndan 1 Temmuz genelgesi

SORUŞTURMA BAŞLATILDI

Ürdün Sağlık Bakanı Feras Al Hawari, yaşlı adamın ölüm nedeni ile ilgili soruşturma başlatıldığını ifade ederek, yaşlı adamın kronik hastalığı olduğunu ve ilk aşı dozunu 4 Nisan’da önemli bir komplikasyon kaydetmeden aldığını açıkladı.

Hawari ayrıca, AstraZeneca aşısının kan pıhtılaşması da dahil olmak üzere potansiyel yan etkilerinin genellikle aşıdan hemen sonra değil, aşılamadan en az 5 gün sonra ortaya çıktığını belirtti. 

My Net

Güncelleme Tarihi: 28 Haziran 2021, 00:13

Ceren YILDIZ

banner42
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER