Her zaman söylediğimiz gibi Bakanlığın ve tepe yöneticilerin amaçları, hedefleri güzel. Ancak uygulamada nasıl yaşanacağı ve uygulayıcıların tutumları nedeni ile sahada istenen başarı elde edilememektedir. Öncelikle Sağlık Personelinin menuniyetinin artıralabilmesi için özlük haklarında iyileştirilme yapılması ve verilen sözlerin tutulması gerekmektedir.Sağlık personelinin beklentilerine bakacak olursak, Görevde yükseme sınavının yapılması Ünva değişikliğiin sağlanması 3600 ek göstergenin tüm sağlık personeline verilmesi Maaşlarında iyileştirme yapılması Maaş+ek ödeme+sabit ödeme vb adlar adı altında ödeme yapılmaması Sözleşmeli yöneticilik sisteminin liyakat bazlı sisteme dönüştürülmesi İl içi tayinlerin adaletli şekilde açılması Yayınlanan mevzuatlar doğrultusunda işlem tesis edilmesi Yıpranma payının tüm sağlık personelini kapsayacak şekilde geçmiş yılları içinde verilmesi Sağlık personelinin menuniyeinin artmasının en temel başlıkları bunlardır.Çalışan Memnuniyet Anketlerinin yönetici performansını etkileyecek olması güzel. Ancak ÇalışanMemnuniyet Ankettindeki sorular çalışan memnuniyetini gösterecek içerikte midir? Çalışanlar bu anketleri kormkadan cesurca doldurabilecekler midir? Çalışan memnuniyet anketlerinin sonuçlarında oynama olmayacagının güvencesi nedir? Çalışan memnuniyetindeki bildirimleri nedeni ile çalışana mobbing uygulanır mı?