Dijitalleşme ile birlikte hayatımıza giren ve koronavirüs pandemi sürecinde kullanım yoğunluğu oldukça artan sosyal medya platformlarının birtakım dinamikleri bulunmaktadır. Yapılan birçok araştırma neticesinde sosyal medya platformlarının dinamikleri ile ilgili birçok olduğu ortaya konmuştur. Sosyal medya platformlarının gündemi belirlemede son derece büyük bir etki alanı vardır. Toplumsal meseleler başta olmak üzere siyasi faaliyetler ekonomik ve spor ile ilgili gelişmeler hatta magazin bile başta Twitter olmak üzere sosyal medya platformlarının gündemi belirleme alanları arasında yer alır. Toplumu ve hükümetleri etkilemek gücünün yanı sıra sosyal medya tek tek bireyleri ve özellikleri de gençleri etkileme gücüne sahip olan bir platformdur. Bu nedenle dijital dünyanın ve sosyal medyanın önemini fark eden birçok kurum ve kuruluş marka ve hatta bireyler sosyal medya üzerinden büyük bir etkinlik alanına sahip olmayı hedefler.

Sosyal medya en iyi reklam platformudur

Sosyal medyanın etkin olması ile birlikte bireylerin ve ya da kurumların televizyonlara gazetelere dergilere reklam vermek gibi ekstra büyük külfetler oluşturacak olan reklam maliyetlerinden kısıntıya gittikleri gözlemlenmiştir. Çünkü artık bireyler televizyon izleyerek geçirdikleri vakitleri sosyal medyada geçirerek televizyon ile dijital platformları ikame etmiştir. Bu nedenle sosyal medya platformlarında etkinlik göstermek televizyonlara milyarlarca dolarlık reklam vermekten daha avantajlıdır. Bunun farkında olan kurum ve kuruluşlar sosyal medya platformları nasıl konsolu reklam verdikleri gibi sosyal medya fenomenlerinin hikayelerinde veya paylaşımlarında kendilerinden bahsetmeleri ne arzu ederler. Bu Hem daha ekonomik hem de çok daha büyük bir etki alanına sahip olan reklam çeşididir. Yani sosyal medya hem büyük kurum ve kuruluşların reklam olanaklarına ekonomik bir şekilde karşılarken aynı zamanda fenomen olan bireylere de büyük bir gelir kapısı oluşturur. Her sosyal medya platformunun kendine ait fenomeni ve bu sosyal medya platformunun ayrı dinamikleri bulunur.

TikTok fenomeni nasıl olunur?

TikTok tıpkı Facebook Instagram Twitter YouTube gibi sosyal medya platformları içerisinde yer alır. Fakat TikTok uygulamasını diğer sosyal medya platformlarından ayıran en önemli özellik kullanıcılarının 60 saniyelik kısa videolar paylaşmasıdır. Bireyler bu platform üzerinden diledikleri gibi bir profil oluşturabilmek de bu profilleri takip edebilmekte ya da kendilerini takip edenleri göre bilmektedirler. Öte yandan TikTok tıpkı YouTube'da ve diğer uygulamalarda olduğu gibi bireylere videoların altına yorum yapma ya da kendileri için yapılan yorumları görmek fırsatı da tanır. TikTok uygulaması içerisinde fazla takipçiye ulaşmak hem bir hesabın güvenilirliğini arttıracak hem de bu anlamda uygulama içerisinde bireylerin tanınırlığını üst seviyelere çıkaracaktır. Öte yandan fenomenlerin sponsor olarak tanıtım faaliyetleri neticesinde bir gelir elde etmeleri mümkün olduğu gibi aynı zamanda TikTok uygulaması içerisinde yer alan hediyeler ile de büyük bir gelir kapısına ulaşmış olurlar. Örneğin TikTok uygulaması üzerinden kişilerin birbirlerine bir ücret karşılığı hediye ettikleri araba çiçek gibi ürünler hediye edildikleri hesaba ekonomik anlamda bir katkı sunmaktadır.

Crovu sizleri TikTok fenomeni yapar

Herhangi bir sosyal medya hesabında fenomen olmak için bireylerin uzun süre çaba sarf etmeleri gerekir. Bu anlamda hem ünlü olmak ve birçok insan tarafından tanınmak hem de bir gelir elde etmek isteyen bireyler uzun süre hesaplarındaki takipçi sayılarının artarak birçok insan tarafından tanınmak için ve gelir elde etmek için beklemek zorunda kalırlar. Bu anlamda kişilerin vakit kaybetme mezhebi hesaplarının güvenliğini arttırması için yeni bir çok yöntem ortaya çıkmıştır. Unutanlardan en önemlisi takipçi satın alma yöntemidir. TikTok takipçi satın alma yöntemi ile kişiler sosyal medya platformları için izlenme görüntülenme tıklanma ya da profillerini takip edecek takipçi satın alma işlemlerini yapabilirler. Takipçi satın alma işlemini ülkemizde en iyi bir şekilde yapan kuruluş Crovu'dur. Crovu kurulduğu günden bu yana %100 müşteri memnuniyeti odaklı bir çalışma sergilemektedir. Firma 30 gün içerisinde yapılan alışverişler neticesinde takipçi ya da ve yeni sayısında bir düşüş yaşandığı takdirde bunu telafi etme garantisi de sunmaktadır. Bu sayede bireyler sosyal medya platformları da takipçi satın aldıktan sonra belirli sebeplerle veya internetin çeşitli dinamikleri nedeniyle takipçi sayılarında herhangi bir düşüş yaşadıkları takdirde crovu bu düşüşü telafi etmek de ve aradaki boşluğu kapatmaktadır.

Crovu 7 gün 24 saat hizmet sunar

Crovu müşteri memnuniyeti odaklı çalışma prensibi sergilemesi neticesinde müşterilerine 7 gün 24 saat hizmet veren bir destek hattını hayata geçirmeyi başarmıştır. Twitter Instagram TikTok ve Facebook gibi sosyal paylaşım sitelerine takipçi beğeni ve izlenme aktarma gerçekleştirir. Fakat Facebook uygulamasını diğerlerinden ayıran önemli bir özellik bulunur. Diğer sosyal medya paylaşım sitelerinde takipçi ve beğeni aktarım işlemi saniyeler içinde gerçekleştirilirken Facebook'ta bireyler uygulamanın kendi dinamikleri nedeniyle kısa bir süre beklemektedirler. Crovu müşterilerini tamamen organik hesaplar ile takipçi desteği sağlamaktadır. Bunu yaparken de müşterilerine sunacağı hesapları kendi kurmuş olduğu bir sistem ile süzgeçten geçirerek en kaliteli ve en organik hesapları yönlendirmektedir. Bu da hem hesapların güvenilirliğini artırmakta hem de Crovu hizmetlerini sürekli olarak gerçekleşmesini sağlamaktadır. Crovu ile bireylerin hesapları için satın aldıkları hizmetlerde zamanla bir düşüş yaşanmaz. İlk 30 gün ise herhangi bir sıkıntı durumunda bu sıkıntıyı telafi etmek için garanti süresi sunulmuştur.

Editör: TE Bilisim