21 Mayıs gecesi,  Erzurum Sağlık Müdürü Gürsel Bedir Ağız Diş Sağlığı Merkezine acil diş problemi nedeniyle gidiyor. Bedir, bir vatandaş gibi çocuğunun acil diş problemi nedeniyle gittiği merkezde sıraya giriyor. İlgililerin verdiği formu dolduruyor. Sonra Diş Hekiminin karşısına çıkıyor. Çocuğun problemi gideriliyor. Dr. Gürsel Bedir, teşekkür ediyor ve bir vatandaş gibi merkezden ayrılıyor.

Günümüzde pek rastlanılmayan bu davranışa tanık olan Diş Hekimi Muhammet Yasin Odabaşı da durumu ‘Örnek olması dileğiyle’ Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine (CİMER) yazıyor. Odabaşı yazısında şöyle diyor:
“İstese gecenin o saatinde başhekimimiz dahil bütün yöneticileri hastaneye toplayıp, hasta kayıtta hiç sıra beklemeden işlemlerini yaptırabilirdi. Sadece sağlıkta değil bütün devlet kurumlarında olması gereken yönetici davranışından ötürü kendim ve bütün meslektaşlarım adına kendisine teşekkür ediyorum.”
Duyduğum kadarıyla vatandaşlar daha çok bir birlerini ya da kurumları şikayet etmek için CİMER’e yazarmış. Onun için Diş Hekimi Odabaşı’nın yazdıklarını önemsedim. Ne diyelim belki ‘örnek olur.’

Kaynak:Kadir Sabuncuoğlu-erzurumgazetesi.com

Editör: TE Bilisim