Çalışanların ve hastaların yemek sorunu çözülmez mi

Çalışanların ve hastaların yemek sorunu çözülmez mi

Destek Ve Kalite Hizmetleri Müdürlüğünün değerlendirme parametrelerinden biri Mutfak Hizmetleri ile İlgili Standartların Gerçekleştirilme Oranı ve puanı 15.

Bu göstergenin amacı" Hastanede mutfak hizmetlerinin kalite standartlarına uygun ve etkin şekilde yürütülmesini sağlamak" olarak  tanımlanmış.

Sayın İl Sağlık Müdürleri ve hastane başhekimleri bu parametreden tam puan  almayan destek kalite hizmetleri müdür ve yardımcısı ile yollarını ayırmalıdır.

Bilindiği üzere hastanelerde yemek hizmeti şikayetleri yerel ve ulusal basının gündeminden düşmediği gibi hasta hakları ve cimer e de şikayet edilen konuların başındadır.

Yemek hizmetlerinin etkin verilmesini sağlamak için bu parametrenin değerlendirme kriteri

  • Çalışanların yemeğe çıkma oranı
  • Atılan yemek miktarı
  • Hasta Hakları ve Cimer'e yapılan şikayet oranı
  • Yemekten memnuniyet oranı
  • Ay içinde Değiştirilen menü oranı
  • Tutulan tutanak  sayısı
  • Verilen ceza  oranı olarak değerlendirilse çalışanların ve hastaların yemek sorunu çözülmez mi
Güncelleme Tarihi: 17 Haziran 2020, 09:31

Ceren YILDIZ

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER