SABİM' e Başvuruların yüzde 21'i Şikayet Amaçlı

Alo 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezine (SABİM) kurulduğu 2004 yılından bu yana yapılan başvuru sayısı 25 milyona ulaştı. Başvuruların yarısı bilgi alma amaçlı, yüzde 22'si hastane randevusu, yüzde 21'i şikayet, yüzde 4'ü talep, yüzde 2'si acil yardım ve yüzde 1'i teşekkür amaçlı yapıldı.

SABİM' e Başvuruların yüzde 21'i Şikayet Amaçlı

Alo 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezine (SABİM) kurulduğu 2004 yılından bu yana yapılan başvuru sayısı 25 milyona ulaştı. Başvuruların yarısı bilgi alma amaçlı, yüzde 22'si hastane randevusu, yüzde 21'i şikayet, yüzde 4'ü talep, yüzde 2'si acil yardım ve yüzde 1'i teşekkür amaçlı yapıldı.

SABİM'e kurulduğu 2004 yılından bu yana yapılan başvuru sayısı 25 milyona ulaştı. 2018 yılında 17 bini acil yardım talebi olmak üzere toplam 5,5 milyon başvuru alan SABİM, 2019'un ilk dört ayında ise 1,2 milyon çağrı yanıtladı. 2018 yılı faaliyet raporuna göre başvuruların yüzde 82'si başvurulan ay içerisinde çözüme kavuşturulurken, yüzde 18'i ilgili merkez ve taşra teşkilatına sevk edildi. Başvuruların yarısı bilgi alma amaçlı, yüzde 22'si hastane randevusu, yüzde 21'i şikayet, yüzde 4'ü talep, yüzde 2'si acil yardım ve yüzde 1'i teşekkür amaçlı yapıldı.

 

Ceren YILDIZ

YORUM EKLE
YORUMLAR
MEHMET 02
MEHMET 02 - 4 ay Önce

BİZİMDE ŞİKAYETİMİZ VAR ON DÖRT YIL OLDU
2005 yılında memur sendikaları ile hükumet arasında imzalanan Toplu Görüşme Mutabakat Metninde; "Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışanların öğrenim durumlarına göre bir defaya mahsus olmak üzere sınavsız atanmalarının sağlanması" için çalışma yapılacağı kararı yer almıştır." ………On dört yıl oldu bir gelişme yok

SIRADAKİ HABER