Aynı Hastanede 3 Sağlıkçı Narkotikten Öldü

Aynı Hastanede 3 Sağlıkçı Narkotikten Öldü

Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde anestezi teknikeri olarak görev yapan Gözde Ç. (25),evinde böbrek ağrısı nedeniyle kullandığı yüksek dozda anestezik madde nedeniyle hayatını kaybetti. Aynı hastanede görevli Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı Dr. Buket Tasmacıoğlu (37),6 Şubat 2010'da nöbet sonrası hastanedeki odasında ölü bulunmuştu. Olaydan bir yıl sonra 22 Nisan 2011'de de aynı hastanede gece nöbetinden çıktıktan sonra odasına dinlenmeye çekilen Acil Tıp Uzmanı, Dr. Fatih Bilge (33) yaşamını yitirmişti. Otopsi raporlarında her iki doktorun da yüksek dozda anestezik maddeden hayatını kaybettiği belirlenmişti

Erzurum'un Palandöken ilçesinde, Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görevli anestezi teknikeri Gözde Ç., saat 02.00 sıralarında evine döndükten sonra böbrek ağrısını dindirmek için iddiaya göre kendisine hastaneden getirdiği anestezik maddeyi enjekte etti. Bir süre sonra Gözde Ç.'nin hareketsiz kaldığını fark eden evdeki nişanlısı, 112'yi arayarak yardım istedi. Eve giden sağlık ekipleri, Gözde Ç.'nin hayatını kaybettiğini belirledi.

ADLİ TIP İNCELEME YAPACAK

DHA'da yer alan habere göre genç kızın cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Erzurum Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı, nişanlısı ise ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü. Kırıkkale'de acı haberi alan Gözde Ç.'nin aile bireylerinin, kente gelmek için yola çıktıkları belirtildi. Genç kızın cenazesinin yapılan otopsi sonrası ailesi tarafından teslim alınarak, Kırıkkale'ye götürüleceği bildirildi.

Güncelleme Tarihi: 10 Mayıs 2019, 01:53
YORUM EKLE
YORUMLAR
Xxx
Xxx - 4 ay Önce

Son zamanlarda bu tür olayların ameliyathane çalışanlarında görülme olasılığının arttığını medya haberlerinden anlıyoruz. Sağlık bakanlığı ameliyathane çalışanlarına yılda bir defa uyuşturucu madde kullanımı periyodik muayene yapmalıdır. Böylece bazı çalışanlara erken teşhis konulabilir, ymerken teşhis ve sağlık taraması hayat kurtarır.

Çağlar Toprak
Çağlar Toprak - 4 ay Önce

Bunların baş nedeni Dolantin denen ilaç yüksek şekilde bağışıklık yapıyor burakıkması ise imkansız denecek kadar zor ben bir günde 9 tane vurduğumu biliyorum ama şükürler olsun 5 yıldır kurtuldum tamamen irade ve ulaşamama laızm kurtulmaz için

Gölge adam
Gölge adam @Çağlar Toprak - 4 ay Önce

cağlar toprak bırakmak için bir tedavi gordun mü? nasıl bırakabildiğini anlatabilir misin?

Ww
Ww @Çağlar Toprak - 4 ay Önce

Bu bir itiraf, sağlıkta kim bilir kimler kullanıyor, nasıl elde ediyorlar. İlacı Hasta üzerine mi çıkış yapıyorlar.

SIRADAKİ HABER